Ban injusto
-
eu estava jogando no mush (1v1) e tomei ban, estava legit pq eu estava usando o vibrador da minha irma ai dava muita particula ai eu tomei ban pensando que erra aultoclicker,fora que eu esta ocilando o ping de 70ms a 120ms, mas nao tem porque eu usar hack pq tenho vip permanente no mush e tags raras como, enderlore, natal e vip, por favor pesso que revise meu ban.
nick/ Smeaqy27
-
eu estava jogando no mush (1v1) e tomei ban, estava legit pq eu estava usando o vibrador da minha irma ai dava muita particula ai eu tomei ban pensando que erra aultoclicker,fora que eu esta ocilando o ping de 70ms a 120ms, mas nao tem porque eu usar hack pq tenho vip permanente no mush e tags raras como, enderlore, natal e vip, por favor pesso que revise meu ban.
nick/ Smeaqy27
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Cadastrar Login